+3

Tre dagar över tiden och ingen bebis än. Inte ens ett tecken på att h*n vill komma ut!
Jag vill träffa livet i min mage nu, jag har väntat så länge att jag inte vill vänta längre nu!
Jag är helt 100 på att jag kommer få gå på en vecka 41 kontroll.. Det kommer sluta med att jag blir igångsatt!

BEBIS KOM UT!!!


Magen vecka 40+0. Tog bilderna i tisdags.

I tisdagskväll var jag ner till kvillan udden en sväng. Det var så fruktansvärt lugnt och skönt där nere.
Hade kunnat sitta kvar vid grillplatsen hur länge som helt och bara njutit av lugnet som var.
Freja stod vid standkanten och ville att jag skulle kasta stenar hon kunde hoppa i efter, men det är liiiiiiiiite för kallt för att bada än. Hon får vänta minst 2 månader till. Hon älskar att bada så det ska bli kul när hon kan börja igen.



Idag har jag lite saker jag tänkte hinna med.
Min to do lista för idag!

* Städa sovrummet, vardagsrum & kök.
*Stryka min gardin som förhoppningsvis kommer idag så jag kan sätta upp den i hallen
*Stryka dom nya dukarna jag ska ha i köket
*Vika tvätt och tvätta

Tror det var allt. Få se hur mycket jag hinner med.
Ska med mamma och Charlie en sväng och kika på lammen, om dom inte ångrat sej.
Jag får pricka av listan ikväll och se hur mycket jag hann med.
Men nu ska jag börja med att klä på mej och ta ut Freja på en promenad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0