+10

10 dagar över tiden.....

Idag har jag varit i fullt fart hela dagen. Har städat sovrum, vardagsrum, kök, hall och badrum.
Dammsugit, dammtorkat och torkat alla golv. Jag har till och med torkat på listerna! Bytt sängkläder+tvättat dom som låg i och 2 filtar.
Så nu är här skinade rent igen! Så nu måste bebis komma för jag orkar inte med en till sån här städning.
Ryggen värker på mej nu. Var nyss ute och gick med Freja. Men jag gick inte, jag vinglade från sida till sida framåt, haha! Måste ha sett roligt ut.

Nu sitter jag här och vilar en stund innan jag ska göra lite mat. Är sjukt sugen på pannkaka, men vet inte om jag orkar stå upp mer idag, haha! Jag kanske kan sitta ner. Vi får se vad jag hittar på.



Kommentarer
Marie

Sätt Magnus på att grädda lite pannkakor till dig! :)

2010-04-22 @ 19:37:09
Mickis

Du får "mysa" lite med Magnus så ska du se att det sätter igång... =)

2010-04-22 @ 22:09:00
Hanna

Jag åt en pirog och smörgås :P Magnus kom hem så sent!

2010-04-22 @ 22:20:54
URL: http://hannaclarsson.blogg.se/
mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 12:43:53
URL: http://mmautildah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0